Vad händer här näst och...


uppdateringen av Welshponnyn

Bilderna är från SSO's hemsida

Hej! I dagens uppdatering så har den uppdaterad Welshponnyn anlänt till Jorvik och den är ju hur gullig som helst. Det ska verkligen bli kul att få en ån här skönhet till mitt stall men för tillfället så har jag alldeles för många hästar att levla så det dröjer nog innan jag skaffar mig en ny Welshponny, för utom att den här söta krabaten så har det också kommit fler grimmor och träns som vi kan ha till våra hästar så det ser jag också framemot att kika på.

Sen kommer vissa hästar att pensioneras och det är Appaloosan och Achaltekeern från generation 1.5, och det är ju förståeligt då grafiken byts ut och det är svårt att spara allt som man har gjort sen tidigare eftersom det tar alldeles för mycket med plats samt att det finns en möjlighet att det blir för tungt för ens dator att ladda varenda liten detalj. Men för er som har skaffat dessa hästar så kommer de självklart att finnas kvar såvida ni inte säljer dem.


Men vad händer mer på Jorvik då? Jo, som sagt så har ju Welshponnyn fått sin uppdatering idag. Och Guillermo kommer att komma med ett nytt lopp för våra ponnyer, det kommer att komma en ny kollektion av träns och även så kommer en ny klädkollektion samt att Dorcha och Solas kommer igen på besök.

Och det allra mest som jag ser framemot just nu och det kommer redan nästa vecka och det är att vi får nya uppdrag med ödesryttarna och jag är superglad att vi äntligen får mer huvudstory. Efter allt som här hänt så ska det verkligen bli intressant och se vad SSO har hittat på denna gång samt att jag hoppas att Anne får sin Concorde.

Det var då allt från mig denna gång och jag hoppas att vi ses nästa vecka med det spännande huvuduppdraget!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

The mainstory so far...