The mainstory so far...


...och äntligen är det klart!

Nu är det min tur att berätta om vad jag tyckte om huvuduppdragen så detta inlägg kommer att innehålla spoilers av huvuduppdragen från februari (2019), vill ni inte läsa detta så föreslår jag att ni hoppar över detta inlägg och läser nästa inlägg!

***

Det första jag kommer att säga av mina egna tankar är Wow, vilken story! Under de tre veckorna som vi spelare fick spela detta så måste jag bara säga att det var bland de bästa huvuduppdragen som jag har spelat på länge, tycker också att det har varit lagom med uppdragen som man fick spela igenom per vecka och även om man ville veta mer på en gång så kändes det ändå bra att ha lite paus mellan uppdragen. Kommer kanske senare att dela med mig bilder av min egna upplevelse från detta uppdrag.

Det var lite av mina egna tankar och nu över till nästa del, och jag måste hålla med Kelia att det har märkts att det har gått åt en massa timmar för SSO att lägga ner hela sin själ och hjärta på dessa uppdrag. För de är verkligen väl genomtänkt och genomarbetat så att vi spelare blir verkligen en del av storyn, jag älskade dessa uppdrag väldigt mycket och kommer att se framemot att spela dessa igen någon gång på mitt extrakonto! Jag är totalt kär i Lisas låt och det var fint att samlas runt en lägereld för att lyssna på den, helst av allt så vill jag inte säga så mycket mer för att det här är något som man måste nästan uppleva själv, ja klart att vissa av er kanske har hunnit se en Youtube video om det men jag tycker inte att man får samma upplevelse eftersom dessa uppdrag är väldigt intima uppdrag och där man kommer vissa personer lite närmare.

Och sen så har vi äntligen efter 2 månader (eller bara en si sådär 7 år i verkligheten) så har vi fått hem och räddat Anne från Pandoria, och här håller jag också med Kelia att det ska verkligen bli kul att få lära känna Anne och se hur hon kommer att utvecklas som person eftersom sist jag träffade Anne var i de gamla Star Shine Legacy och Star Stable-spelen. Som jag har nämnt tidigare så var det här bland de bästa huvuduppdragen på länge och sen jag först spelade SSO och fick veta att Anne var i Pandoria så har jag velat ha hem henne, tyvärr så när vi räddade Anne så förlorade vi också en kär vän, som jag hoppas kommer kunna komma tillbaka i någon form (ta mig inte på orden för jag vet verkligen INTE vad som kommer att hända härnäst!) Så vi får helt enkelt se vad nästa huvuduppdrag kommer att handla om, ja just nu står det bara skrivet i stjärnorna och vi får helt enkelt vänta och se. Men jag tror då att huvuduppdragen kommer bara bli bättre och bättre från och med nu.

 Så det var lite om mina tankar kring detta och nu ska jag avrunda, så ni får ha det så bra och vi hörs!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween