Halloween

 


Galloper Thompson är borta!

Förra veckan startade Halloween och då hade Ydris jagat iväg (låst in) Galloper Thompson för att kunna hålla i sin Halloween-fest. Denna vecka ska vi då få rädda Galloper Thompson. 


Jag tror att Ydris kommer ångra att han stängde in Galloper Thompson och det tror jag att vi som har stött på honom tidigare håller med honom. Jag ska göra mitt bästa för att släppa ut honom. Bara han inte vänder sin vrede mot mig.

Förutom detta kan man under Halloween jaga pumpor i Gyllenåsarnas dal, samla skälskärvor genom olika lopp samt den nya virvelvinden. Det finns också hästar och katter med speciella utseenden att köpa samt en massa nya fina masker och kläder i shopparna. 

Eftersom detta är mitt favoritevent blir veckans rapport inte längre än det här. Men i mitt nästa inlägg tänkte jag dela med mig av mina favoritdelar från årets Halloween-firande.

Vi ses då!

Puss och kram





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!