Ännu mer renovering...

 ... och ett nytt uppdrag!

Marleys gård har fått sig en uppfräschning. Precis som Siri skrev i sitt förra inlägg tror jag (Kelia) med att vi fortsatt kommer se lite mer uppfräschning av grafiken, vilket inte är mig emot. Spelet är ju tio år gammalt och självklart behöver grafiken förbättras om spelet fortsatt ska bli attraktivt att spela. Som sagt, denna gång var det Marleys gårds tur. Jag tycker det ser jättefint ut och uppskattar att hästarna äntligen fått flytta in i stallet, vilket jag antar att hästarna också gillar, i stället för att stå på rad på gårdsplanen! Jag ska definitivt gå in snarast och kika på hur det ser ut! Men även för att göra det nya sidouppdraget som också kom med denna veckas uppdatering.


Marley och hans bröder vill hedra deras far Bob Summers med en minnestund. Det är såklart upp till oss ifall den här minnesstunden kan ske, så vi får se till att galoppera dit snarast och hjälpa bröderna att lösa detta!

Och för min (Siri) del så är jag verkligen taggad på den nya miljön som Marleys gård har fått, det har blivit så fint och det ska verkligen bli kul att se det sen i spelet. Sen när det gäller Bob Summers så är jag inte helt övertygad att han är död men då bröderna inte kan komma överens, och att deras syster Courtney insisterar på att Bob lever så har jag mina misstankar men vi får se hur det går på minnesstunden.

Nästa vecka kommer vi också få en till tävling på Marleys gård! Vi säger inte nej till fler chanser att få XP till våra hästar!

Vi hörs nästa vecka!

Puss och kram,






och    

  


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

The mainstory so far...