Ny bana och uppdaterade hästar


Guillermo är tillbaka och uppdaterade Islandshästar!

Bilden är från SSO's hemsida

Vi säger välkommen tillbaka Guillermo med sin nya westernbana som redan i förra veckan dök upp i SSO, ni kan hitta Guillermo på Starshine Ranch och när ni gör hans bana så tjänar man 150 xp till sin häst och Guillermo westernbana kommer att stanna i tre veckor fram till den 1 december så detta är ett utmärkt tillfälle att levla sina hästar. Men märk väl att det inte är alla hästar som kan delta i tävlingen, de som kan delta är quarterhäst, painthäst, curlyhäst, tombhoof eller heidrun. Jag vet då vad jag kommer att försöka att testa till helgen.

Men i övrigt så har den uppdaterade islandshästen kommit till Jorvik, och jag måste verkligen säga att den är hur söt som helst och att jag bara vill ha en nu. Denna skönhet finns i 6 olika varianter och kostar 950 star coins, du kan som vanligt hitta en i Fort Pinta och resten hittar du i New Hillcrest i Epona. Det ska tilläggas att den äldre versionen av islandshästarna har fått en prissänkning och kostar nu 490 star coins. För utom att vi får uppdaterade islandshästar så har SSO också passat på att släppa nya träns och när jag såg hur det såg ut i sneak peaken i SSO's nya video om islandshästen så blev jag kär i tränset för det var så snyggt och det passade jättebra till islandshästen och det skulle vara ett plus i kanten ifall andra hästraser kunde använda det, man kan hitta de nya tränsen i globala shoppen eller i en av butikerna i New Hillcrest.

Och som att det är inte nog med det så kan man nu också köpa husdjur i den globala shoppen, vilket är superbra för att det blir lättare att hitta det husdjur som man vill ha och märk väl här också att tidsbegränsade husdjur kommer inte att dyka upp i den globala shoppen.

Det var allt från mig denna vecka och jag hoppas att vi ses till nästa vecka då vi får hjälpa spejarmäster med att försöka hitta en av hans försvunna agenter men det tar vi tills nästa vecka, ha det så gott tills dess!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween