Halloween är över för i år!

 


Dags att säga hejdå till Halloween!


Jag hoppas att ni har hunnit göra alla roliga aktiviteter under Halloween. Då det är en av mina favorithögtider på Jorvik så har jag tyckt att det har varit roligt att det sträckt sig över flera veckor. Jag har också tyckt om att det har kommit lite mer för varje vecka. Det gör att det blir mer intressant och att man inte kan göra klart allt på en eller ett par dagar. Jag har spelat en del, men ändå inte så mycket och har ändå lyckats få alla gåvor.

Lyckades ni hitta korpen på den hemsökta stigen? Jag tycker att den var så cool! Och det var roligt att samla något på stigen, då kändes det roligare att göra den flera gånger. Förutom att jag var livrädd varje gång jag red genom passet och blev jagad av katter, ormar, björnar och vargar!

Jag ser framemot dagens uppdatering, som i skrivande stund inte har kommit. Men den här kommande månaden händer det flera spännande saker, kolla på den här bilden som SSO har delat så får ni se en liten sneak peak.



Ha det så bra så hörs vi snart igen!

Puss och kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween