Halloween 2021 - pt 3


Mer Halloweenskoj

Bilden är från SSO's hemsida

Vi hoppas att ni har haft det roligt under Halloween, för det har vi i alla fall haft. För min del (Siri) så har jag tyvärr inte spelat jättemycket men nu när SSO har dubblat upp själskärvor på vissa aktiviteter och tävlingar så för min del så när detta superbra. Jag tycker att det är roligt att SSO tar hand om sina spelare och verkligen försöker ge alla en chans till att komma ikapp så att man hinner få det man vill ha och att de ger oss 7 dagars gratis stallhjälp under tiden är inte heller så dumt.

För utom detta så har Gary Goldtooth kommit tillbaka med Nixie-hästarna och de kommer att stanna fram till den 5 januari så det finns gott om tid för er som inte har dem att skaffa dem än. Sen har det även kommit ett nytt föremål i bonusbutiken i Moorland så passa på att svänga förbi och se vad det är. Men nog från mig, vad tycker du Kelia om Halloween och att vi har fått 2 extra flikar i vår garderob?

Jag (Kelia) tycker att Halloween har varit jättemysigt. Speciellt på den hemsökta ridstigen där man kan samla fjädrar och ben till en speciell korp, förutom att man behöver en sten som ligger vid Doyle's kapell och femtio självskärvor. Man hittar den korpen lite dold på ridstigen. Om ni inte har samlat till den så gör det. Själv har jag redan fått tag på den, men det tog några dagar av samlande innan jag fick ta på allt. Nu finns det fler saker att hitta på ridstigen och dessa kan man byta in mot saker man behöver, eller sälja för lite Jorvik shillings. 

Resten har jag hunnit byta in, nu sparar jag bara till den nya bebispumpan för 99 självskärvor. Det har varit roligt att det har tagit lite längre tid att samla ihop till allting. Jag har haft att göra hela tiden under Halloween, men inte så mycket att jag blivit stressad eller hunnit. Bara lite lagom så att jag blir sporrad till att logga in och spela.

Jag är också superglad för två nya flikar, för jag var inne på de två sista nu, har så mycket som jag inte har sorterat under åren, men flikarna fylls upp snabbt med nya grejer hela tiden!

Jag är också spänd att se vad som händer nästa vecka, nu när Halloween är över! 

Tills vi hörs nästa gång så får ni ha det jättebra!

Puss & kram

och

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween