Följ med oss

 


Vad hittar vi på just nu?


Jag, Kelia, tog en tur i Wildwoods idag. Jag har en minilevlingsrunda som jag försöker göra varje dag, eftersom att göra vartenda lopp tar lite för lång tid för mig. Så jag börjar i Dundull och tar mig sedan vidare till Redwood Point och vidare till Svanstoppsbyn. Jag jobbar också på att bygga upp rykte med klanerna bland vildhästarna i Wildwoods så passar på att göra alla uppdrag när jag ändå är där.




Jag hjälpte såklart Pistach att hitta godis och fjärilar. Sedan brukar jag avsluta i Starshine ranch och just idag red jag från Wildwoods, via Firgrove och vidare till Starshine Ranch. Där får man både en del XP till hästen ganska snabbt och även brukar jag hitta en del vilda växter som jag samlar för att jobba i Farahs verkstad.

På tal om verkstaden så upptäckte jag en rolig bugg för ett tag sen... Nu kan man verkligen tala om att känna sig splittrad...



Hur är det med dig, Siri? Vad håller du på med? Jag lämnar med varm hand över ordet till dig. :-)

Tack så mycket Kelia, jo det är bara bra med mig (Siri). Jag håller på att pusta ut efter Halloween och håller på att lära känna mina nya hästar som jag skaffade mig under Halloween, och det har varit lite till och från med det men jag tror att vi har snart lärt känna varandra och då ska jag verkligen bege mig ut med dem i Jorvik och se vilka upptåg vi kommer att hitta på.

Så mitt nästa mål är att komma igång igen med min levlingsrunda och bygga rykten med de fraktioner som jag har kvar bland annat hos vildhästarna i Wildwoods m.m. sen har jag också kvar att jobba med Farah, Big Bonny och druidträningen... usch, jag måste verkligen komma mig ut lite oftare i Jorvik känner jag då jag börjar tänka efter över vad jag har kvar att göra... 

Men nu ska jag återgå till att försöka jobba med mina nya stjärnor och hoppas att de kan lita på mig snart.

Ha en fin vecka och så hörs vi snart igen!

Puss och kram,

och




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween