Nya hårremsvarianter och...


Nya hästar!

Bilden är från SSO's hemsida

I förra veckan så fick vi de nya hårremsvarianterna och inte nog med det vi fick också sex nya hästar också, dessutom så kommer dessa hårremsvarianter och hästarna stanna efter att SSO's födelsedagsfirandet har tagit slut. Jag tycker att detta är jätteroligt att vi får fler olika hårremmar att välja på eftersom det är kul att byta man- och svansstil på hästarna. Om ni inte har hunnit kollat upp vart dessa hästar finns i spelet, hur mycket de kostar eller har hunnit läsa SSO's nyheter så kan ni läsa det här.

Sen måste jag få instämma med Kelia att Steve's gård har blivit otroligt fint! Jag har själv inte hunnit kika runt än på Steve's gård men jag ska försöka spela lite imorgon kväll och det är det första stället som jag kommer att besöka efter att jag har loggat in!

Oroa er inte om ni är som jag och har inte hunnit spela så mycket så kommer födelsedagsfirandet att pågå åtminstone en vecka till så jag hoppa att ni kikar in och ser vad SSO har hittat på för den sista veckan av sitt firande och när detta är över så har vi bara några veckor kvar till mitt favorit event nämligen Halloween! Jag längtar redan jättemycket tills dess! Men först så ska jag hinna njuta lite av födelsedagsfirandet.

Ha en otroligt fin vecka med det sista som SSO kommer att erbjuda under födelsedagsfirandet och så hoppas jag att vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween