Nu är det dax för...


HALLOWEEN!

Bilden är från SSO's hemsida

Tjoho! Jag (Siri) och Kelia hoppas att ni har haft det riktigt roligt under födelsedagsveckorna och att ni har spelat mycket under denna tid, för min del (Siri) så har jag inte spelat nästan något under födelsedagsveckorna på grund av att jag har en gammal dator och jag har nyligen också fått ett jobb så jag har haft det fullt upp i det verkliga livet med att försöka balansera jobbet och mitt privatliv så det är därför jag inte har haft tid eller ork till att spela, men nu är det nya friska tag då Halloween smyger sig inpå nästa vecka!

Först så kommer Lizzy, den lilla söta tösen på Paddockön, att avslöja sin nya tävlingsbana redan idag och jag (Siri) tycker att det är roligt när vi får nya lopp att göra eftersom det ger xp till våra hästar och därmed så går det mycket fortare att levla upp de hästar som man har redan skaffat eller tänker skaffa. Och just nu så finns det alldeles för många på min lista över vilka raser som jag skulle behöva skaffa och för inte tal på ett gammalt blogginlägg som jag skulle behöva uppdatera eftersom jag tror att vissa saker har förändrats sen jag sist skrev det... Men det blir ett senare projekt och en annan dag. *host, host* Men i övrigt så tycker jag att det ska bli kul att få komma igång med ett nytt event även om vi har nyss har haft ett event, och dessutom så är jag superglad eftersom vi kommer ÄNTLIGEN med Lindas hjälp att lära känna Galloper Thompson mer! JAG LÄNGTAR! <3 Nu är det nog surrat ifrån mig, vad tycker du Kelia?

Precis som Siri säger så börjar det dra ihop sig till Halloween och det är en av mina (Kelias) favorithögtider. Det här året verkar SSO ha dragit ut på det flera veckor och redan nästa vecka får vi tag på halloweenhästar och husdjur som vi kan förbereda oss med. Husdjuren är korpar!! Vad passar bättre till the Spooky season.

Jag har själv spelat en del under födelsedagseventet och gillar konceptet när det släpps lite olika saker varje vecka, det håller spelet intressant men också för oss som inte alltid har så mycket tid att spela blir det inte heller övermäktigt. Jag önskar ibland att jag kunde sitta i timtal att spela, men även om jag bara har tid en liten stund hinner jag i regel göra någonting av den nya uppdatering. Med lite i taget så blir även jag klar!

Jag ska i alla fall kolla in paddocköns nya tävlingsbana vid första bästa tillfälle och i väntan på Halloween passa på att levla mina hästar lite. 'tis the season to be spooky! 👻 

SSO har även delat med sig om vad som kommer hända under de kommande veckorna, den bilden finns på SSO's hemsida men ni kan även se den här nedan:



Detta var allt vi hade för denna gång och vi hoppas att vi ser er nästa vecka!

Puss & kram
och

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween