Working equitation

 


Yelena har en ny bana

Förra veckan så testade jag Yelenas nya bana för att träna working equitation. Den var rolig men utmanande! Vi testade även den första banan igen och eftersom det var så länge sedan så hade jag glömt hur den var, även den en liten utmaning, vilket var roligt!

Här nedan ser ni lite bilder som jag tog när jag tränade. I väntan på tioårsjubileum och en ny gratis häst och andra presenter!







Jag besökte även min (överfyllda) klubbhus och satt i den snygga tronen som klubbägaren får sitta i. Jag har inte varit i det på jättelänge så jag hade glömt hur fint det var. :D







Det var en liten del av förra veckan som ni fick ta del av. Vi hörs snart igen!

Puss och kram,



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween