Vi fick en gratis häst!!

 


Gratis häst, gamla spel och mycket mer!

Eftersom födelsedagsfirandet pågår i flera veckor, som Siri skrev i förra veckan så kommer nog en del av våra blogg inlägg handla om det! Förra veckan fick vi ju då en häst HELT GRATIS! Vilken present till oss! Hästen kommer att finnas tillgänglig i fyra veckor, men när du har fått hem den till ditt stall så har du den för evigt! Det är första gången som vi i communityt får bestämma hur hästen ska se ut och sedan få den gratis utan att behöva göra med än att adoptera den från Gary Goldtooth. Personligen tycker jag, Kelia, att hästen är jättefin även om det inte är den häst som jag röstade på. Jag är dock jättetacksam att jag har fått den!

Ny utrustning finns ju i shopen, men där kan man även köpa nostalgi, alltså födelsedagsoutfiten från Star Stable onlines allra första födelsedag, tillsammans med en födelsedagskatt! Så härligt att få se den igen! Och roligt för nya spelare att kunna få tag i de gamla kläderna.

Utöver att samla hästskor som man har kunnat göra tidigare år (och på så sätt få tag i årets födelsedagsoutfit) kan man även göra tipsrundor för att få ytterligare utrustning och kläder. Jag, Kelia, tycker det har varit roligt, men vissa tipsrundor har varit svårare än andra. Till slut klarade jag dem alla i alla fall!

Jag, Kelia och Siri ser fram emot de kommande veckorna och vad SSO har planerat för den största födelsedagen någonsin!





Och jag, Siri, röstade inte heller på denna häst men jag tycker ändå mycket om denna häst. Jag minns att jag röstade för att den skulle ha tigerränderna, men jag kommer tyvärr inte ihåg något mer än så. Men jag hoppas att ni tycker om den lika mycket som jag, Siri, och Kelia! Här ovan så har jag tagit lite bilder på födelsedagshästen i vildhäst läget och hoppas att ni gillar bilderna!

Vi som har varit med från allra första början, för mer än 15 år sedan är såklart överlyckliga över att originalspelen Star Shine Legacy nu finns tillgängligt GRATIS online för att spela!! Så roligt! Vi är så taggade att få spela om dessa spel och njuta av ännu mer nostalgi. Så roligt att SSO både ser framåt och bakåt!

Puss och kram 


och


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween