Renovering av Steves gård

 


Steves gård fick ett rejält lyft


Jag känner knappt igen mig längre när jag rider runt i Silvergladebyn, och det är på ett positivt sätt! För ett tag sedan så uppdaterades hela Silvergladebyn till den nya grafiken, och inte bara grafiken utan hela layouten på byn och den är så fin! Det märktes hur 'utdaterad' den förra byn var, även om jag ibland, sentimental som jag är kommer att sakna den!!

Förra veckan var det då Steves gårds tur och wow, vilken skillnad! Inte bara huset och stallet fräschades upp utan han fick även fräscha nya hagar och paddockar så att ännu fler hästar får plats och vi har fler ställen att rida och träna på! Jag är helt förbluffad över hur fint det är! Inte förvånad, men jag blev glatt överraskad över att det blev SÅÅ fint!

Nu ska jag sadla min häst och rida en tur och njuta av den nya fina Silvergladebyn! Tills vi hörs nästa gång får ni ha det så bra!

Puss och kram,


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween