Siri hjälper både Farah och Big Bonny, samlar skräp och...


levlar upp sina hästar.

Hej! Det var ett bra tag sen vi (både jag, Siri och Kelia) sist hörde av oss men jag (Siri) har haft mycket att göra i IRL och det är så att jag har haft ett sommarjobb i sommar så jag har tyvärr inte hunnit spela så mycket med SSO, men jag har lyckats nu att spela lite grand och jag måste verkligen säga att SSO har blivit så fint och jag gillar att det kommer mycket med nya saker såsom det uppdaterade ridhuset och alla nya hästar.

Jag (Siri) och Kelia, har varit tillsammans och besökt det nya ridhuset och fotat runt där så nästa veckas inlägg kommer att handla om våra tankar kring det nya ridhuset så jag hoppas att ni ser fram emot det.

Men annars så har jag (Siri) kämpat med att hjälpa både Farah och Big Bonny med att samla både skräp och blommor samt att jag har försökt att levla upp mina hästar för nu börjar jag ha nästan lite för många som jag skulle behöva levla upp... men det blir en senare fråga och man behöver ju inte ha bråttom för det kommer att komma några event som kommer att ge mycket med XP och det är nämligen SSO's 10 års dag och efter det så är det Halloween igen och jag längtar sååå mycket tills detta sker!

Nu känner jag att jag har babblat alldeles för mycket så här är lite bilder på när jag hjälper Farah att leverera varor till Conrad, Ydris och Filip Sunfield samt lite skräpplockning.







Ha det så bra och så ses vi nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween