Picknick med Maya, Alex och Rania + en liten bonus


 En mysig picknick med hästar och vänner

Igår var jag på en liten picknick på de glömda hedarna med Maya, Alex och Rania. Jag kände för att ta en tur med hästen och vi stannade i närheten av stallet och lyssnade på hönornas kluckande. Vi drack saft och åt frukt. 

Innan detta så hade jag ridit en sväng till ridhuset med Siri för att undersöka det nya fina, uppdaterade ridhuset och vår recension av det kommer under kommande veckorna.




Visst ser det ut som vi hade det mysigt?



En annan sak... (psst, bonus!)

För ett antal veckor (månader) sen så sa jag att jag skulle visa mina egna bilder på de nya huvuduppdaget. Det kan hända att jag glömde bort detta, men här kommer de bilderna också! Mycket nöje!








Framöver ska vi försöka dela med oss av mer egna bilder och mindre från SSO's webbsida, vi får se hur det går! Hoppas ni tycker det är lite roligt och vill se mer av våra bilder och fortsättningsvis våra tankar om uppdateringar m.m.

Puss och kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween