Idag så säger vi välkommen till...

Percheronhästen!

Hej allihopa! Jag hoppas att ni har haft det roligt under midsommarfirandet och har samlat på er en massa fina saker för min del så har jag haft lite andra saker som jag har varit tvungen att göra så jag har inte kunnat spela något under midsommareventet men jag hoppas att jag kan vara med och spela tills nästa år då det är igen. Men först så ska vi ju hinna fira att SSO fyller 10 år i höst och det eventet så hoppas jag verkligen att ni inte missar för att man får mycket med xp till sina hästar och sen ryktas det om att vi kanske kommer att få en häst i födelsedagspresent som är helt gratis! Hur coolt är inte det?!

Men för att återgå till dagens inlägg så verkar det som att den franska Percheronhästen flyttar in på Jorvik idag och jag gillar denna häst väldigt mycket! Och för er som undrar så har SSO lagt ut en liten teaser igår på deras sociala medier såsom facebook, youtube, instagram m.m. Percheronhästen är mycket stilig och har en aura som verkligen passar in på Jorvik så det ska verkligen bli roligt att rida runt på Percheronhästen i Jorviks vilda marker och se vilka äventyr som kommer att komma i framtiden.

Det blir ett litet kortare inlägg för denna gång då det inte finns så mycket med info om Percheronhästen än, ifall ni vill lära er mer om Percheronhästen så läsa nyheterna på SSO's hemsida och jag kommer att lämna en länk till teaser videon här:


Men tills dess att Percheronhästen har kommit till Jorvik så hoppas jag att ni har det bra och så ses vi nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween