Välkomna till...


... Nya Silvergladebyn!


Välkomna till dagens uppdatering av Silvergladebyn! Jag (Siri) måste bara säga wow! SSO har verkligen gjort ett jättebra jobb med att uppdatera Silvergladebyn! Jag älskar verkligen hur den nya looken på Silvergladebyn och det ska verkligen bli roligt att få utforska den! Sånt här gör mig glad och jag tycker att såna här saker visar på hur mycket SSO älskar sin produkt, bra gjort SSO och jag hoppas på att fler ställen blir uppdaterade i framtiden. Och för guds skull ta den tid som ni behöver för att vi ska kunna få spela en bra produkt som har en bra story. :)



Silvergladebyn har sett ut likadant sedan spelet kom till för snart 10 år sedan och byn har fått se alla andra ställen få sig en uppfräschning, så nu var det på tiden att det blev deras tur. Det ser superfint ut och jag (Kelia) ser framemot att rida runt och upptäcka den nya Silvergladebyn. Från vad man kan se så ser det mycket mer ut som SSO's nya stil men också mer ut som ett mysigt samhälle.

I nyheterna hintades det även om att det finns utrymme för mer evenemang nu runt torget. Det ska bli roligt att se vad mer SSO nu kan hitta på i denna nya miljö!


Nästa vecka taggar vi för midsommarevent! Vi hörs då igen! 


Puss och kram






och



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween