Arabhästen generation 3

 


Ännu en uppdaterad hästras


Denna gång var det Arabhästens tur att bli uppdaterad och även om vi gillade den föregående versionen av araben så är vi glada att se en uppfräschning i den "nya" stilen och grafiken. Den ser smäcker och fin ut och fångar verkligen essensen av en arab, både i utseende och temperament och rörelse.

Jag (Kelia) har fortfarande köpstopp medan jag levlar de hästarna jag redan har köpt, men såklart läggs även araben på min inköpslista. Jag fokuserar på att samla och återvinna skräp för att uppgradera Big Bonnys H.Ä.S.T-maskin, det är ett roligt tidsfördriv mellan lopp och annat. Men jag ska ta mig ett varv förbi Goldspurs gård och beundra de nya fyrbenta vännerna.

Jag (Siri) är helt såld på den nya generationens arabhästar och dessa kommer också att skrivas upp på min inköpslista men jag har också lite köpstopp då jag håller på att levla mina hästar och jag har faktiskt inte så många kvar att göra men det kommer ändå att ta lite tid innan jag kommer att köpa denna häst, men jag ska verkligen svänga förbi Goldspurs gård och titta på dessa vackra hästar nästa gång som jag spelar!

Vaken, nyfiken och pigg är några ord som beskriver Arabens temperament


Utöver detta har det även kommit till nya grimmor som passar perfekt till arabens smäckra utseende. Jag (Kelia) tycker de är jättevackra och kompletterar dess utseende på ett fint sätt! Och Jag (Siri) kan verkligen hålla med och även om dessa grimmor inte går att använda på andra hästar så tycker jag att det inte spelar någon roll. Men SSO vill gärna ha feedback på detta och om ni inte håller med så skriv till SSO och säg hur du vill ha det, men min tanke gång är att det kommer att komma fler grimmor med eller utan grimskaft.




Nu ska vi galoppera vidare! Vi hörs!



Puss och kram


och









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween