Ny efterlängtad hästras

 


Finnhästen är kommen till Jorvik


Idag så kommer (eller har kommit när ni läser det här) en ny hästras till Jorvik. Den här gången välkomnar vi Finnhästen (eller finskt kallblod). Jag (Kelia) har en förkärlek till kallblod så jag ser framemot att det kommer en till variant till Jorvik och Star Stable. Den ser väldigt fin ut och längtar tills jag kan ta en sväng förbi den på riktigt i spelet och ser hur den ser ut. I skrivande stund har den dock inte släppts så jag har inte mer information än den trailer som finns i det här inlägget. 

Alltid roligt när det kommer nya hästar och hoppas att det betyder att det är några stora uppdateringar på gång då påskeventet tyvärr uteblev. Vi får helt enkelt vänta och se, så länge tänker jag ta mig en tur till Wildwoods och jobba på ryktet med de olika hästklanerna som finns där.

Och för min del (Siri) så kan jag bara instämma med Kelia och tycker också om när det kommer nya hästraser till Jorvik och till Star Stable. Jag tycker också att den ser väldigt fin ut och vill gärna ta mig en sväng förbi den i spelet, men tills den har släppts så ska jag springa runt i Wildwoods och jobba med mina ryktesfraktioner som jag har där.

Så det var allt från oss denna vecka och vi hoppas på att vi ser er nästa vecka!

Puss och kram,


och 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween