Ibland blir det inte som man har tänkt sig...

 


Ny utrustning och life-update (ish)

Hallå hörrni! Nu är jag tillbaka igen! Först tänkte jag berätta lite kort om förra veckans uppdatering: lite nya utrustning i nya färger. Jag vet inte exakt vilka färger som finns men det ska vara sex stycken nya set (och färger). Jag tycker om det rosa som visades på SSO's webbsida, se bild nedan.


Jag tycker det är rosa på ett smakfullt sätt, vilket gör att jag skulle lätt kunna tänka mig att ha det på mig. Är nu inne i en otroligt färgglad period så tycker det är roligt när det kommer lite 'roliga' färgglada set även till SSO, eftersom vårens mode är färgglatt och pastell! Ni hittar de nya seten i gallerian och Fort Pinta-butiken. Jag ska definitivt titta in dessa vid tillfälle.

Som någon av er kanske sett så kom det inget inlägg förra veckan från mig och det var helt enkelt för att jag inte orkade, så kan det vara ibland. Jag har inte varit inne och spelat SSO nu på ett tag, en anledning är att jag är en periodare och spelar lite olika spel olika perioder och just nu är jag inne i att spela andra spel än SSO. Jag jobbar heltid och därför hinner jag inte alltid spela allt som jag vill. Jag väntar bara på att SSO ska släppa något trevligt quest eller event så kommer jag spela igen. Jag tycker fortfarande om SSO och återkommer alltid. Ibland mer, ibland mindre. 

Jag har tyckt att uppdateringar på senaste tiden inte har varit så intressanta, men man behöver inte gilla allt, det är okey! Man behöver dock inte gnälla (eller snarare) skälla på SSO för att man inte gillar uppdateringarna, kom med konstruktiv kritik eller var tyst. Jag vet att det kommer uppdateringar som kommer att intressera mig och då kommer ni att hitta galopperandes runt på Jorvik, så jag har helt enkelt valt att bida min tid.

När jag känner att jag har något roligt på gång på Jorvik nästa gång så tänkte jag att ni igen ska få följa med mig på en dag, kanske om jag tar itu med något projekt. Men just nu går jag lite på sparlåga, hoppas ni har förstående för det. 

Ser framemot att se vad dagens uppdatering blir, den verkar ju lite rolig... (se sneak peak på SSO's nyhetssida)

Galoppera lugnt så hörs vi snart! 

Puss och kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween