Skogshästar från Wildwoods

 

Nya limited edition-hästar - Skogshästar från Wildwoods

Alltså ååååh vad jag är taggad på de nya hästarna som har kommit till Wildwoods, men nästan ännu mer (läs orimligt) taggad på de nya SPRINGANDE kaninerna! Äntligen! Kaninen har varit mitt favorithusdjur ända sen de kom till SSO och nu finns det springande versioner! Gissa vem som ska in och shoppa alla fyra vackra varelser så fort jag får möjlighet??!




Men för att prata lite om hästarna. Jag gillar de magiska hästarna, även om vi har fått väldigt många på senaste tiden. Jag samlar ju så jag vill ändå köpa alla. Som tur var älskar jag typ alla också, haha. Gillar båda väldigt mycket men Erinys (den lila) är nog min favorit denna gång, men ja, som jag sa så kommer jag att köpa alla. När det kommer till hästar och djur som bara finns en begränsad tid så måste jag passa på, om jag har råd.

Det känns som om det är perfekt gjorda för att ta med sig ut i Wildwoods och jag längtar tills jag kan rida ut med min nya häst och kanin, wow säger jag bara!

Puss och kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween