Ny tävling i Wildwoods

Ekorren Pistasch's samlartävling

Bilden är från SSO's hemsida

Idag så har det kommit en ny tävling till Wildwoods där vi spelare har möjligheten att hjälpa en väldigt söt liten ekorre vid namn Pistasch, hon samlar blommor och svampar till en marknad som hålls i Svanstoppbyn men Pistasch är lite glömsk och har inte så långa ben så hon skulle verkligen bli glad om vi kunde hjälpa henne att samla in föremålen. Jag (Siri) tycker att det här är en urgullig liten ekorre och jag blir verkligen sugen på att hjälpa henne när jag ser på henne, jag menar hur kan man inte vilja hjälpa någon som har så stora och söta ögon? Tävlingen kommer att vara orienteringsliknande tävling med istället för kontrollpunkter så ska vi leta efter blommor och svampar. Det kanske låter enkelt men ibland så kan även de enklaste sakerna vara de svåraste så det ska verkligen bli kul att tackla denna tävling.

Jag (Kelia) kan bara hålla med Siri. Jag gillar att det kommer nya tävlingar och särskilt sådana som går ut på att hålla ögonen öppna och leta. Det nya området i Wildwoods är så mysigt att jag inte har något emot att spendera mer tid där. Hoppas vi får mer att göra där så småningom. Jag tycker det har varit väldigt kul att få lära känna vildhästarna och deras anhängare. Precis som Siri säger så är ekorren Pistach urgullig och jag ser fram emot att hjälpa henne. 

Glöm inte att Petra, Erinys och deras kaninföljeslagare är bara tillgängliga fram tills nästa onsdag och har ni inte hunnit köpa dem än så är det bäst att ni passar på innan de ger sig av in i den stora skogen för vi vet inte när vi träffar på dem igen.

Och nästa veckas uppdatering så verkar det som en annan speciell person kommer att få sig en makeover, och hur den personen kommer att se ut ja det får vi se då. Men tills dess ha det så bra och så ses vi nästa vecka!

Puss & kram

och


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween