Vad händer i Wildwoods?

 


Nytt område ...?


På Star Stables hemsida kan man läsa lite komman spoilers som har med Wildwoods att göra. Det kan ni kika in genom att följa denna länken - Wildwoods. Gissningsvis är det ett nytt område pågång i Wildwoods. Jag (Kelia) gillar stilen i Mistfall jättemycket och så även skogen i Wildwoods och stämningen som finns i Redwood Point tillsammans med de olika varelserna och djuren som finns där. Jag tyckte det var jättemysigt att rida runt och leta efter mjukishästen precis när området öppnade.

Det är roligt att de öppnar ett nytt område och även om det inte skulle vara det som precis jag vill ha mest i spelet så tycker jag det är roligt! Jag vill bara poängtera att jag tror att SSO lyssnar mycket på sina spelare men det tar lång tid att utveckla spel och de har säkert sina egna passionprojekt också. Jag spelar SSO olika mycket olika perioder, men jag kommer alltid tillbaka. Även om det inte alltid finns så mycket att göra så har de byggt upp en härlig och mysig värld att bara rida runt och ha det bra på! Speciellt i dessa tider när man helst bara vill fly undan den riktiga världen.

Och för min del (Siri) så håller jag med Kelia och tycker att det ska bli spännande att se vad som kommer att hända i Wildwoods. Och jag älskar då Wildwoods för att det påminner om min barndom då man var ut lite då och då i skogen och gjorde små upptäcktsfärder, lekte eller bara var ute och njöt av att lyssna på skogens ljud och fågelsång. Men nu när vi beger oss in i Wildwoods vilda områden så hoppas vi att ni har förberett er väl innan ni ger er ut på de äventyr som Wildwoods kommer att erbjuda.

Det var allt från oss denna vecka och vi hoppas på att vi ses nästa vecka!

Puss och kram






och 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween