Gotlandsrussen har kommit till Jorvik

 


Nya hästar i miniformat!



Det nya Gotlandsrusset hittar ni på Sydhoven (bilderna ovan är från SSO's hemsida). Ett russ finns i Fort Pinta som vanligt under en begränsad tid och flyttar därefter till sina kompisar på Sydhoven.

Dessa är riktigt söta och det är alltid kul när det kommer en ny ras. Har ni kommentarer eller feedback på rasen så har SSO lagt upp en länk till en utvärdering av hästrasen, den ligger på deras senaste nyhetsinlägg (10 februari 2021).

Jag har väldigt många hästar och fortfarande inte levlat upp alla till maxlevel så jag kommer inte köpa något russ i dagsläget, men säkert i sinom tid. För närvarande är min enda respit till att köpa nya hästar limited edition-versioner och jag har en känsla av att det kommer sådana snart...

För tillfället håller jag på att arbeta upp mitt förtroende och rykte med Jorvik Rangers i Wildwoods, när jag ganska nyligen blev klar med Farah och även fick Runhästen och klarade av ödesridningen efter många många många månaders kämpande.

Nu ska jag rida vidare, vi hörs snart igen!
Puss och kram,




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween