Jorvik Rangers historia


Upptäck Jorvik Rangers historia!

Bilden är från SSO's hemsida

Hej och välkommen till dagens uppdatering som kommer att handla om Jorvik Rangers historia i Mistfall. Men först så vill jag bara inflika först om julen och nyåret i SSO och jag hoppas att ni har haft det roligt under eventet och även om vissa saker inte fanns med i år såsom de vanliga hyssen i tomtebyn, leta efter tomteluvor, SSO's julkalender etc. så tycker jag ändå att det har varit roligt att få julklappar under den stora granen i vinterbyn, fått leta efter norrsken och göra lite olika aktiviteter, vi fick en ny bana som gick efter Silversongfloden m.m. men jag tänker mig att jag och Kelia kommer att dela med oss av vår upplevelse av vinterbyn i ett annat inlägg så nu återgår vi till dagens uppdatering!

Och vad har då hänt kring Mistfall? Jo, jag hoppas att ni har tittat på SSO's youtube kanal för där så har de släppt en miniserie om Mistfall och den handlar om en mycket speciell person som heter Skye, och vad som händer i serien kommer jag inte ta upp i detta inlägg men jag hoppas att ni har gett den en chans och jag hoppas att ni gillar den för det gjorde jag i alla fall.

Är ni nyfikna på att få höra mer av historien så bege er till Rowan i Redwood Point och starta upp en mysig lägereld och försök att pussla ihop historien om en berömd Jorvik Ranger och få en fängslande berättelse som belöning! Jag vet redan nu vad jag kommer att göra i veckan eller i helgen! Men för att kunna vara med på denna resa så måste man vara minst level 16, ha ryktet vänligt inställd med Jorvik Rangers: Redwood Point och att man måste ha slutfört uppdraget där man träffat de nya Jorvik Rangers.

Ska även tilläggas om man gillar Skye's historia och blivit inspirerad av henne så finns det en skogvaktar hubb utanför Fort Pinta där man kan köpa Skye's outfit! Hur coolt är inte det! Jag kommer att vid första bästa tillfälle att sticka dit och köpa det och jag hoppas att ni gör det också!

Det var allt för denna vecka och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween