Ny Frieserhäst!


Den nya uppdaterade Frieserhästen!

Bilden är från SSO's hemsida

Hej och välkommen till en väldigt kort uppdatering men idag så har den nya uppdaterade frieserhästen anlänt till Jorvik och måste verkligen säga att SSO fortsätter att överraska i alla fall mig över de nya animationer och utseendet som hästarna har fått. Jag ska tillägga att de tidigare versioner som finns av frieserhästen är väldigt fina de också, men jag måste dock säga att det håll som SSO vill till så är jag helt med på noterna! Och en liten önskan är att vissa områden som Dinodalen, Jarlaheim, Sydhoven m.m. är att de blir uppdaterade, jag vet att SSO kommer att göra det men det är frågan om när och så undrar både jag och Kelia när den uppdaterade garderoben ska komma.

Men nog om detta och åter till frieserhästarna! De kommer att finnas i färgerna klassisk svart, eldfux och leopard. De går att hitta utanför Jorvikstallet och Vinterbyn, men när juleventet är över så kommer de frieserhästar som är i vinterbyn att flyttats till Jorvikstallet. Frieserhästen kostar 950 star coins och inte nog med det så kommer vi även att få lite nya träns som är medeltidsstil och de finns i hackamore som är ett lyxigt bettlöst träns, för de som gillar fantasy så finns det ett träns med horn på och det träns som ser så lyxigt ut att det skulle kunna tillhöra en kunglighet.

Och för att nämna lite grand om vissa ridbanor så har loppen vid Moorlandstallet fått sig en makeover, med ny musik, nya hinder och föremål som inte är hinder? Kommer självklart att kika in och se vad grejen är och hoppas att det blir en rolig överraskning!

Så det var allt från mig och jag hoppas att vi ses nästa vecka för då kommer det att komma en ny hal tävling så ha det så bra och så hörs vi!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween