Dags för en vinter-makeover!

 

Dags för en liten make-over! + Julevent-mys

Jag kände att det var tid för mig att fixa till min outfit att bli lite mer vintermys, nu när jag rider runt i vinterkylan och  gör julevent! Snart kan det hända att graderna faller och det blir ännu kallare och nu är jag redo för det! Så nedan kan ni se före-bilden och efter-bilderna medan jag gör några event i vinterns eviga skymning.

Jag avslutar med en bild från mig och Siri utanför vårt hemstall i Jarlaheim och Jorvikstallet. Jag ser så mycket framemot de olika uppdateringarna som kommer under december och januari, men speciellt den som kommer nästa vecka! Om det är vad jag tror så kommer jag bli överlycklig, men mer om det nästa gång jag är vid tangentbordet. 

Ta hand om er och era familjer och ta på er tjockaste stickade tröja innan ni ger er ut och upplever Jorvik genom olika mysiga vinterevent.

FÖRE




EFTER





BONUSBILD PÅ MIG OCH SIRI I VÅRA VINTEROUTFITS!






Ha det nu bra tills vi ses nästa gång!!

Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween