Våran Halloweeen


Våran Halloween

Hej och välkomna till dagens uppdatering som kommer att handla om vår upplevelse som vi hade under årets halloween event. I alla fall så har jag (Siri) och Kelia haft det jätte roligt under eventet med att springa runt och leta pumpor och själskärvor, kollat i shopparna och hittat verkligen snygga kläder samt lite andra accessoarer, har tävlat i loppen och testat den nya terrängritten som var ny för i år och jag (Siri) måste då verkligen säga att den ritten var extremt rolig och tyckte verkligen om när vi skulle rädda Galloper Thompson från ångerns torn att vi besökte den nya ridturen men samtidigt att vi fick lära oss lite mer om Galloper Thompson och för min del så hoppas jag att det kommer att komma mer om Galloper Thompson i framtiden!

Måste få säga att årets Halloween set som man fick både till sin häst och till karaktären var väldigt fina och de kläder och masker man kunde köpa i shopparna var extremt fina och längtar tills nästa Halloween så att man får ha på sig dem och så får vi se vad som blir nästa års set, och jag hoppas att de flesta av er hann befria Galloper Thompson i år för om man gjorde det så fick man nämligen en liten present av honom. Men nog babblat i från mig, nu får ni lite bilder ifrån mitt äventyr och sen tar Kelia över ordet.









Jag kan bara hålla med Siri att Halloween har varit roligt. Speciellt att leta pumpor och själskärvor så att vi får lite nya saker. Men också rida runt i Gyllenåsarnas Dal som är så fint och passande för ett evenemang som är på hösten. Det var roligt att lära känna Galloper Thompson lite mer och förstå varför han är som han är. Även om det stundtals var lite läskigt att rida den hemsökta terrängritten. Jag kan tycka att Ydris inte var så smart när han anordnade världens fest och stängde ute Thompson från sitt eget fäste, men allt löste ju sig till slut! 

Jag ska komplettera nedan med lite egna bilder. Tyckte att Siri sammanfattade det hela bra så jag har inte mycket mer att säga!





Tack så mycket att ni har tagit er tid till att läsa veckans sena inlägg och vi hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram
och


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween