Ny tävling och utrusning!


Ny tävling och utrustning


Hej och välkomna till en lite kortare uppdatering men idag så har SSO släppt en till bana i det nya området i Wildwoods samt ny utrusning både till oss spelare och våran häst. Måste säga att det är jätteroligt att SSO är så engagerad till att både förbättra och att lägga till nya saker och utrustningen är jättesnygg! Själv så har jag inte haft tid till att spela något själv för det har hänt en massa saker i IRL så det har tagit mycket av min tid men jag hoppas på att till helgen kunna spela så att jag får själv uppleva Wildwoods!

Jag hoppas då att den nya utrustningen som har kommit, kommer att komma i fler färger någon gång i framtiden eventuellt att det kanske kommer en workshop till Jorvik rangers så att man får själv tillverka kläder för jag tycker då att Farah's verkstad är väldigt mysig att hålla på med!

Bilderna är ifrån SSO's hemsida

Men jag hoppas att ni är redo för nästa vecka, för att vi kliver snart in i december och där med så kommer juleventet att börja snart! Ha det så bra och så ses vi nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween