H&M Grand Prix


H&M Grand Prix

Bilden är från SSO's hemsida

Hej och välkomna till en kortare uppdatering eftersom vi har nyss avslutat firandet av att SSO har fyllt 9 år och jag hoppas då att ni har haft det väldigt roligt under eventet, själv har jag inte kunnat delta i år eftersom jag har haft fullt upp med att göra saker i IRL men jag hoppas att jag kan vara mer aktiv nästa år och oroa er inte ifall ni inte lyckades att samla årets set, det kommer att gå att köpa det i shoppen nästa gång som SSO fyller år. Men idag så har SSO gjort ett nytt lopp som är baserad på H&M Grand Prix. Tycker att detta är väldigt coolt eftersom jag har inte än själv kunna besöka Stockholm International Horse Show och det ska bli väldigt roligt att se hur banan kommer att se ut.

Vart hittar du banan då? Jo, den finns på Jorviksstallets arena och du pratar med Zuri för att kunna testa denna bana, det ska jag göra! Och banan kommer att vara tillgänglig fram till den 4 november och det är 3 hela veckor dit så jag hoppas att ni verkligen testar banan under dessa veckor. Och inte nog med det så har även SSO gett oss en kod som heter WELOVEHORSES så jag hoppas att ni löser in denna kod mot en fin liten present. Glöm inte heller att kika in i bonusbutiken i Moorland också!

Men nästa vecka så är det mitt favorit event i SSO för då är det Halloween! Jag längtar super duper mycket och hoppas att ni är lika taggade som mig! Men fram tills dess så ha det så bra och så hörs vi nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween