Banhoppning, shopping och Farah


Banhoppning, shopping och Farah

Bilden är från SSO's hemsida

Hej allihop! Jag hoppas att ni har haft ett bra sommarlov/semester och nu är pigga och glada för höstens utmaningar i både jobb och skola. För min del så har jag en del saker att göra i IRL som har gjort att jag inte har hunnit uppdatera mig i vad som händer i SSO och i andra saker. Men utifrån de nyheter som SSO har lagt ut på sin hemsida så verkar det som att Petunia är i Jorviksstallets arena och håller i en hopptävling. Denna bana finns tillgänglig fram tills nästa onsdag så jag hoppas att ni svänger förbi när ni gör eran levlingsrunda!

Sen har SSO gjort en skolkollektion (se bilden) och jag måste verkligen säga att den är jättesnygg! När jag finner mig till att hoppa in på SSO så ska jag köpa båda seten och om du undrar vart du kan hitta dessa snygga kläder så finns de i global store.

I somras öppnade Farah sin verkstad och vi har hjälpt henne med att leverera hennes varor till hennes kunder som finns i Moorland och på Sydhoven. Men hon hade från början hoppats på att hon kunde leverera till hela Jorvik och nu har hon fått chansen till att göra det! Så är du som mig och håller på att bygga rykte med Farah så har du goda chanser till att få upp ditt rykte med Farah!

Det blev ett kort inlägg men jag hoppas att du har haft en rolig läsning och innan jag glömmer så kom ihåg att svänga förbi Gary som befinner sig på Fort Pintas strand med Dorcha och Solas och skaffa dem till ditt stall och när du ändå ska köpa dessa vackra hästar så glöm inte heller deras kompisar som har också följt med!

Det var allt från mig och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween