Uppdaterad häst?!


Engelska fullblodet

Fullblodet susar genom Jorvik snabbare än du kan tänka dig!
Bilden är från SSO's hemsida

Tjoho! Nu har det äntligen hänt! Säg välkommen till den uppdaterade engelska fullblodet! Jag måste då bara säga att SSO gör verkligen bra ifrån sig när de skapar och det är så otroligt roligt att följa med på denna resa och visst tycker jag om den äldre versionen av engelska fullblodet men nu med den nya generationens hästar så har de blivit ännu vackrare och elegantare!

Vart kan man hitta dessa hästar då? Jo, som vanligt så finns en av dessa i Fort Pinta och de andra två finns på Marleys gård och den andra frågan som vanligtvis ställs är vad kostar de och de kostar 850 star coins och de finns i färgerna i svart, mörkbrun och vit. Och i vanliga fall så brukar vissa hästraser ha ett litet krav på att spelaren ska vara på en viss level för att kunna få köpa dem, men det nya engelska fullblodet kan man redan köpa när ens spelare är på level 1! Och man behöver inte bygga något rykte heller!

Så jag hoppas verkligen att ni köper dessa fina hästar och har det riktigt skoj med dem när ni springer runt på Jorvik och utforskar! Och ja, en liten parentes jag vet att jag är sen med detta inlägg men jag har haft MYCKET att göra den senaste tiden i IRL så jag har varit tvungen att lägga lite saker på is för tillfället men jag hoppas att det mesta är löst iaf och att jag kan återgå till att spela SSO igen!

Nog tjatat från mig, vi hörs snart igen! Jo, en liten sak innan ni går så kommer veckans blogginlägg att vara i tid och både jag och Kelia hoppas att ni kikar in då!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween