Panda rays!


Panda rays!

Pandoriska rockor - de sötaste husdjuren du kan tänka dig!
Bilden är från SSO's hemsida

I förra veckan så anlände Kampos och Tellina till Jorvik och de kom inte ensamma utan de har med sig två urgulliga Panda rays också! Och det bästa av allt är att de kan flyga! Både jag (Siri) och Kelia tycker att det är roligt att vi har fått fler husdjur och genom att de kan också flyga så är det ett stort plus i kanten! Dessa sötnosar kostar 400 star coins och de kommer i samma färger som Kampos och Tellina samt dessa söta rays påminner om pandoriska rockor som flyger runt i Pandoria! Och jag skulle verkligen vilja se en dag då vi får ha egna pandoriska rockor med oss på våra äventyr, självklart så vill jag också ha andra flygande husdjur såsom uggla, falk, flygande ekorre m.m.

Jag (Kelia) köpte dessa förra veckan samtidigt som jag köpte de två nya hästarna. Jag tycker om limited edition-hästar och annat som är lite speciellt. Eftersomn jag missade katterna som "följde med" Ayla och Umbra så nu var jag direkt på bollen så jag inte glömmer bort att köpa både hästar och husdjur innan de försvinner igen. Jag har haft den ena av rockorna som mitt husdjur som sagt sedan förra uppdateringen och den flyger på bägge sidor om hästen och den gör volter ibland. Den är söt även i väskan om man föredrar det.

Så hoppa in och köp dessa om ni vill, jag är mycket möjd med mina inköp iaf! Men tills nästa gång vi ses så får ni ha det så bra!

Puss & kram

och

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween