Kampos och Tellina


Kampos och Tellina

Idag anländer Kampos och Tellina till SSO! Och jag måste säga att dessa hästar ser väldigt coola ut genom deras magiska utseende, men de är också vackra när de ser ut som vanliga hästar. Självklart så kommer jag att köpa dessa hästar till min samling då de är limited edition hästar! När jag tittade på teaser videon för Kampos och Tellina från SSO's youtube kanal (följer ni inte dem så rekommenderar jag att ni gör det!), så kommer dessa hästar från vattnet och det gav mig ett litet hopp om att KANSKE så kommer vi att kunna simma med våra hästar en kortare sträcka eftersom de går ned på en plats för att sen dyka upp på en helt annan plats.

Och ja, jag vet att vi kan simma med våra hästar men vi har en timmer på hur långt vi kan simma innan vi blir tillbakaskickade till stranden igen. Och vad menar jag med att vi kan simma en kortare sträcka är t ex om man står efter stranden i Moorland och ser över till Skördebyggden så ska man kunna simma däröver utan att hästen blir trött eller ett annat ex skulle kunna vara att vi kan simma över små vattendrag utan att hästen blir trött. För kollar man i de gamla Star stable spelen så kunde man faktiskt simma över allt utan att hästen blev trött dock tog det väldigt länge innan man kom fram dit man skulle...

Men kom ihåg så är detta min spekulation och mitt önskemål så jag vill att ni ska gärna hantera det som en spekulation och önskemål, för att i slutändan så är det SSO som bestämmer vad som ÄR med och vad som INTE ska vara med i spelet. Och återigen så kolla gärna in teaser trailern på SSO's youtube kanal eller så kan ni kolla på länken här:



I och med detta så vill jag tacka för att ni har kikat in denna vecka och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

P.s. Äntligen så kommer detta inlägg i tid! ;P

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween