Mer utrustning till våra hästar och guldgrävning!



Mer utrustning till våra hästar och guldgrävning!

Hur snygga är inte dessa skinande grimmor?
Bilderna är från SSO's hemsida

I förra veckan så har vi fått mer utrusning till våra hästar i form av grimmor och senskydd samt att vi har fått letat guld, både jag (Siri) och Kelia har spelat så mycket vi bara kan och hinner med om dagarna. Men vi är då superglada över de fina grimmorna och senskydden som har kommit till SSO och vi hoppas på fler kommer snart igen! Och ja, vi vet att vi är sena med detta inlägg då vi båda har haft mycket att göra i IRL men snart övergår vi ju till sommar och har vi tur så kanske så lugnar det ned sig det vi håller på med om dagarna, men tills dess så försöker vi göra vårt bästa med att komma ihåg att uppdatera bloggen i tid!

Akta dig för guldfeber!

Men jag (Siri) måste då ändå säga att guldgrävningen har varit väldigt roligt och det har varit några dagar lite utmanande att försöka hitta rätt stenar att hacka i, men hur som helst så har jag redan blivit klar med min guldgrävning idag... och jag tycker att det är synd att man inte får fler stenar att hugga i när man har nått 24 st guldklimpar, hade gärna sett att det var lite längre men som sagt så har det varit kul! Dock så hoppas både jag och Kelia att Regnbågsfestivalen återkommer och att vi ändå får leta guld vid regnbågens slut samt att vi får snart återvända till molnriket och utforska mer där! 

Men men det återstår att se vad som händer framöver i SSO! Vi vill tacka för att ni har läst och Kelia kommer att komma med sitt blogginlägg inom kort! Så se fram emot det och så hörs vi senare!

Puss & kram
och
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween