En sista gång till


av Catherines minnen!

Den sista delen av Catherines dagbok!
Bilden är får SSO's hemsida!

Hej och välkomna till denna veckans lite försenade inlägg! Jag (Siri) har haft mycket att göra den sista tiden IRL och det har tagit lite grann på mina krafter men nu är jag här och skriver i alla fall!
Först så hoppas att jag ni har haft det väldigt roligt med de senaste questen och att ni har haft det riktigt skoj på Starshine Ranch!

Själv som sagt så har jag inte kunnat njuta av detta då jag håller på mycket med annat men jag hoppas att jag ska snart komma tillbaka till SSO för jag märker att det är mycket som händer och har som sagt också en del att ta igen. Men nu är ni ju här för veckans blogginlägg även om detta var ifrån förra veckan och jag måste dock ändå säga att det ser sjukt spännande ut och då jag inte har spelat så vet jag inte vad som händer och det kommer att bli riktigt skoj när jag väl kommer mig dit!

Och genom att denna quest kedja är fristående från de andra uppdragen med Ödesryttarna så öppnar det många vägar för hur detta skulle kunna fortsätta i framtiden, och genom att Catherine har haft en koppling till druiderna så hoppas jag på att denna sista del inte är det sista som vi ser av Catherine! Jo, innan jag avslutar detta inlägg så vill jag passa på att påminna er om att om ni vill ha en Connemara så finns det ett jättebra erbjudande just nu vid Jaspers gamla gård i Moorland där du får köpa dig en Connemara för 650 star coins OCH den kommer MED utrustning! Hur coolt är inte det?! skulle verkligen själv vilja köpa mig en själv och hur länge finns dem? Jo, de är tillgängliga fram tills nästa onsdag den 20 maj så passa på att köp för det hade jag tänkt mig att göra! 

Så med dessa ord så vill jag tacka att ni har läst detta inlägg och jag hoppas att vi ses snart igen!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween