Den uppgraderade Quarterhästen!


Uppdaterad Quarterhäst!

Drömmarnas westernhäst!
Bilden är från SSO's hemsida

Hej och välkommen till en ca 2 veckor försenat blogginlägg igen, men helt ärligt så har jag haft fullt upp samt att jag har glömt bort. Men i alla fall så måste jag bara säga att den är ursnygg! Och som vanligt så har man alltid så svårt att välja vilken av dem man vill helst ha, och just nu så finns de i färgerna rödskimmel, en svart häst med splash, en brun och en palomino. Glöm inte att dessa hästar kommer att komma i fler färger!

Vart kan man hitta dessa hästar då? Jo, en finns i Fort Pinta och de andra finns på Starshine Ranch och kostar 950 star coins. Och helt ärligt så har jag velat ha en Quarterhäst länge men jag har aldrig bestämt mig och nu blev det ännu svårare att välja, men jag hoppas att det löser sig snart nog! Och ja, jag ska också vara ärlig att säga att jag inte har spelat SSO på ett bra tag och det är därför jag inte har några egna bilder men jag hoppas nu framöver att jag hinner spela lite så jag kan få egna bilder ifrån spelet att lägga upp.

Men i övrigt så hoppas jag på att ni har det bra och har det fantastiskt roligt i spelet och att ni redan har hunnit skaffa er en Quarterhäst till erat hemstall! På återseende!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween