En resa genom minnenas allé

Mer av Catherines minnen




Återigen är det dags att leta lite mer av Catherines minnen. Gå till Linda i Jarlaheim och påbörja resan bakåt i tiden. Vad för spännande kan hon ha att berätta för oss? 

Jag tycker personligen om den här typen av uppdrag som jag kan göra när jag har lite tid över, eftersom de är en permanent del av SSO och alltid ingen stress att göra klart. Det passar superbra när jag vill spela men inte har något annat att göra förutom att levla hästar. Samt att jag har lite av en samlingsmentalitet så direkt det handlar om att samla något så triggas jag igång, på ett positivt sätt!

Jag har tyvärr inte hunnit sätta mig in i denna omgång av minnen, men jag tänkte ta mig tiden att göra detta under den närmaste framtiden. Och samtidigt kan man ju utforska den nyaste ranchen för att få en äkta härlig American feeling!

Vi hörs snart igen!


Puss och kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween