Aprilskämtet och Catherines minnen!


April april och Catherines minnen!


Hej och välkomna till ett mycket försenat blogginlägg som skulle egentligen ha varit ute sen förra veckan men i ärlighetens namn så har jag (Siri) råkat glömma bort att det var min vecka förra veckan så nu ska vi rätta till det och veckans blogginlägg kommer att komma upp senare idag men åter till det som har varit och jag måste då bara säga att Small stable var faktiskt ett väldigt bra skämt att följa upp efter Car stable, själv så hann jag inte uppleva att vara liten men det såg väldigt roligt ut att kunna göra sig själv väldigt liten så ser fram emot vad som blir nästa års aprilskämt!

Välkomna till Small Stable!
Bilderna är från SSO's hemsida

Nästa grej är ju den riktiga uppdateringen och det är att man ska hjälpa ödesryttaren Linda med Catherines dagbok, och jag måste då säga att det ser riktigt spännande ut men måste själv säga att jag har medvetet inte spelat huvudstory uppdrag på ett bra tag och måste verkligen ta mig i kragen och fixa detta. Till er som undrar så är detta uppdrag låst bakom Ödesridningen och som är i sin tur låst bakom ett uppdrag då man måste ta farväl av en kär vän och det uppdraget har jag inte gjort än så nu är det dags att göra detta!

Följ med Linda på fler äventyr genom Catherines minnen!

Så med dessa ord så vill jag tacka för att ni har läst detta försenade inlägg och jag hoppas att ni kommer att läsa nästa inlägg som kommer senare idag!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween