Knabstrupper!


Knabstrupper!

SSO har gjort det igen och leverat oss en ny hästras som är bara för gullig! Denna gång så är det den danska Knabstruppern som har hittat sig till Jorvik, och jag (Siri) är mycket glad för det! Ytterst vacker häst och skulle verkligen vilja ha den på en gång men som vanligt så har man alldeles för många hästar att köpa och att levla upp... Men men denna häst kommer att stå högt upp på min lista över vilka hästar jag ska köpa härnäst i alla fall!


Blir det kärlek från första ögonkastet?
Bilden är från SSO's hemsida

Det händer lite då och då att en del av spelarna frågar efter vart man har köpt den häst som man rider på och till dem som inte tittar på SSO's youtube kanal eller läser nyheterna på SSO's hemsida så kommer det en liten kort sammanfattning här! Hästrasen heter Knabstrupper, och vart man kan hitta dessa hästar då? Jo, en är i Fort Pinta och de andra två finns i det nya stallet som har dykt upp mellan Jorvikstallet och Jarlaheim och de kostar 750 star coins. Just nu så finns det svarttigrerad leopard, en brun häst med tigrerat schabrak och en fuxtigrerad leopard och oroa er inte om den färg som ni vill ha på rasen inte finns just nu, det kommer att komma fler!

Jag hoppas att ni vill välkomna denna ras till era hemstall och ser verkligen fram emot att göra det själv! Men nog om detta så skulle jag vilja passa på att påminna er om att Galentine's Day fortsätter fram tills nästa onsdag, så jag hoppas på att ni passar på att samla ihop de fina priserna som man kan få genom eventet! Jag vet själv att jag skulle behöva göra det...

Men nog ifrån mig! Jag tackar för denna gång och hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween