It's GALENTINE!


Alla hjärtans dag


Lowe är tillbaka med sina race, både som man kan göra ensam och tillsammans. Det är ett av de event som jag gillar bäst, men förra året var det många event som tävlade om plats på min Best of- lista så de kom inte med där. Som återkommande event dock så är det en av mina favoriter. För vi får anledning att raca mer, vi får anledning att raca tillsammans, både vänner och blivande vänner, samt att vi får ny utrustning och nya kläder gratis! Jag tycker att det är fantastiskt kul. Jag ser framemot att hoppa upp på min häst och rejsa runt i jakten på dessa 12 belöningar som vi kan få! 

Var snälla med varandra och säg "jag tycker om dig" till någon du håller kär!
Nästa vecka får vi en ny prickig vän, men mer om det blir det senare! 

Ha det fint!


Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween