Nytt år på SSO!


Nytt år på SSO!

Hej! Idag så är de jag (Siri) som har rodret igen efter ca 2 veckor, och detta är för att jag har haft fullt upp med att försöka hinna så långt som möjligt med allt julkul som finns i SSO, men jag har även vart sjuk i IRL så jag har inte hunnit alls lika långt som jag hade hoppats på så jag har försökt att ta igen det nu. Men nog pratat om det! Hur har ni haft det under under jul- och nyårseventet? Jag hoppas att ni har haft det bra och att det har gått bra för er och jaga dessa julbockar som härjar över Jorvik, det är ju som sagt inte det lättaste men har man bara en stark vilja så går det!

I Julbyn så är även Jingel och Jangel tillbaka med sitt race! Så nu kommer det gå ännu fortare att samla ihop de där sista julönskningarna så att man hinner köpa de fina sakerna som finns i Isbutiken, för min del så håller jag på att försöka spara ihop så många att jag kan köpa nästan allt från den!

Jingle och Jangle är tillbaka!

Prata med Jingle för att testa hans tävling!
(Bilderna är från SSO's Hemsida!)

Men förutom detta vad skulle ni helst vilja se under det här året? Har ni några önskningar på vilka uppdateringar ni vill ha till SSO? Både jag och Kelia har några genensamma önskningar som t ex. en uppdaterad garderob, att vi får komma till slottet i GÅD, fortsatta uppdateringar av existerande områden, en hästras som vi ville se komma till Jorvik är Marwari och sist men inte minst en uppdaterad spelkaraktär! Men självklart så finns det många många fler uppdateringar som vi skulle vilja ha hit men det är alltid lika kul att se vad SSO kommer att komma med här näst!

Så med dessa ord så säger jag tack och hej då!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween