Ljusritten



Ljusritten


Då var det min (Siri) vecka igen då och den här gången så har vi fått tillgång till en annan ridstig i SSO, tycker att detta är jättekul och hoppas verkligen på fler ridstigar i framtida uppdateringar! Tyvärr så har jag inte heller kunnat spela då det finns något som heter "livet" som har kommit emellan, men jag hoppas också på att jag ska kunna spela detta i helgen! Men om jag får gissa så tror jag att den kommer likna den röda stigen som finns i Firgrove, men nu ska vi ju få bonda med Lisa, Anne, Lida och Alex så jag hoppas att vi verkligen får lära känna dem och att vi får mer insikt i huvudstoryn!


Det är dags för Ljusritten!
Tycker verkligen om den här bilden!

Men senare idag så kommer nästa onsdags uppdatering med Julbyn! Och det ska verkligen bli kul att få komma tillbaka hit och se vad SSO har hittat på denna gång, det finns dock en sak som jag inte hann med förra året och det var att köpa den Jorvikiska Urhästen så jag hoppas på att den återvänder för i år och kanske att det eventuellt dyker upp nya skönheter! Jag hoppas också att ni tar er tid att försöka hjälpa nissarna så att de inte ställer till med allt för mycket med problem. Men vad som kommer att komma i dagens uppdatering får vi vänta och se, även om jag hatar att vänta! 

Två coola hästar i en!
Hoppas verkligen att jag får tag på denna!

Så jag tror att det var allt från mig denna gång och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween