Julevent!!


Jagar julbockar

Jag är i full färd med att jaga julbockar över hela Jorvik. Jag har lite grann kvar innan jag har gjort klart alla på mitt main-konto och sen är det bara att börja med Rubys konto. Samtidigt så är jag i full färd i julbyn och samlar julönskningar så mycket jag bara kan.

Personligen tycker jag att det är kul att det finns mer att göra som tar mer än en dag att göra klart. Det blir roligare och man har något att se framemot och logga in för varje dag. Men julbockarna är ena tidskrävande krabater och det tar lite tid att få fatt på dem. Som tur är så är det ett par veckor kvar innan juleventet är över.

Så jag tycker ni ska ta på er en mysig jultröja (eller kanske få en från julbocken), sadla på och sitt upp och rid efter de där busiga bockarna! Det är i alla fall vad jag ska göra!

(Bilderna är från SSOs webbsida)





Puss och kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween