Kelias Halloween


Letar pumpor och själskärvor!

Jag har en ny häst! Nu när Halloween kom med två nya hästar så måste jag ju självklart skaffa dessa, men hade bara råd med en. Därför började jag att köpa den ena och den är så fin! Jag hade inte någon häst av nya fjord-modellen så det här passade alldeles utmärkt så länge. Är supernöjd! Det har fått vara min trogna vän medan jag har letat pumpor, och blivit jagade/jagat desamma. Nu är jag bara 15 pumpor ifrån att få mitt egna lilla squash-husdjur! Det har varit ett väldigt mysigt Halloween-firanden, och för ovanlighetens skull så ser ni mina egna bilder här nedan. Först på min nya häst och sen på en pumpa som ville jaga mig och min häst!












Jag har också letat själskärvor, precis som vi fick göra förra året. Samt gjort de race som kom förra året. Jag tycker mycket om Gallopers fäste så jag passar på att försöka göra så mycket som jag hinner under de här två veckorna.

Idag kommer det mer mys till Halloween-firandet så det är antagligen vad jag är upptagen med den kommande veckan. Det kommer bli så mysigt! Nu ska vi galoppera iväg och leta fler pumpor! Ha det bra tills vi hörs igen!

Puss och kram,


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween