Kattvecka!



Katternas vecka

(OBS, bilderna är lånade från SSO webbsida https://www.starstable.com/se/article/7628


Denna vecka får vi möjligheten att hjälpa den här bedårande fluffbollen att hitta hem, och kanske är det också för vår del så vi ska hitta till de alldeles nya springande husdjuren! Som denna vecka är, som ni kanske förstår, katter! Tre stycken bedårande, urgulliga, korthåriga katter kan nu bli era. För 350 SC får ni en ny reskamrat som kan både sitta i er sadelväska och skutta bredvid er på alla era äventyr.

Med risk för att bli tjatig, men jag är less på att se spelare klaga på kostnaden för dessa husdjur men tänk på att den är någon/några/många som har jobbat på dessa djur och skapat dem. Det är många timmar som de har lagt ner på att göra de så fina som möjligt. Det KOSTAR pengar för dem att göra detta, för skaparna ska ha lön, men också har de fått tid att göra dessa. SSO ger oss MYCKET gratis, små överraskningar hela tiden. Men SC är ett sätt för de att få tillbaka lite för allt det gör för oss. Och om ni har Star rider (one time pay) så får ni 100 SC i veckan och behöver alltså inte betala något för dessa sötnosar (bara spara). För att SSO ska kunna göra sådana fina saker till oss med de nya grafikerna så kommer de behöva ta mer betalt. Tänk också på att om man betalat EN gång, så får man sedan GRATIS uppdateringar, VARJE vecka i all evighet. Jag VET att många som spelar är unga, men det är inte bara unga som klagar. Jag önskar bara att ni kunde tänka ett par till varv innan ni skriver ett klagomål. SSO skulle kunna välja att inte uppdatera alls, eller ta betalt varje månad, eller ta betalt för expansioner, så som många andra spel gör. Var lite TACKSAMMA, that's all!

Ett annat argument jag har sett, innan jag ska sluta ranta, är att katterna inte TILLFÖR något, alltså borde de vara billigare. Vänta lite nu här?! Så vitt jag vet så TILLFÖR inte hästarna något heller, mer än utseende och lite olika stats, men överlag kan du spela spelet med din starthäst och det skulle gå alldeles utmärkt. Det som hästar tillför, precis som husdjuren, är deras utseende, kosmetika som det heter i spelvärlden. Ni kan inte få ALLT! Istället för att klaga, strunta bara i att köpa dem. Tack för mig. (Och ja, jag inser paradoxen i att jag nu själv klagar...)

Jag tycker i alla fall att de är URGULLIGA och jag kommer antagligen köpa alla så småningom, för jag älskar springande husdjur och jag tycker om att stötta SSO och deras finfina arbete. Det tycker jag ni också ska göra. Här nedan ser ni bilder på de tre katter vi kan köpa än så länge, ser framemot att få mer sorter i framtiden.







Med hopp om bättring
Puss och kram,



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween