GRATTIS SSO 8 år!


GRATTIS SSO 8 år!

Hej och välkomna till dagens försenade inlägg där både jag (Siri) och Kelia grattar SSO på deras 8 års dag! Kan ni tänka er att SSO har funnits i hela 8 år! Det är helt ofattbart och vi är superglada att vi har fått följa med på denna resa nästan från början och fram till idag, det är helt klart att mycket har skett under dessa 8 år och jag (Siri) tycker att det är till en förbättring utan dess like! Vi hoppas också på att ni har det kul under dessa festiviteter och att ni passar på att göra födelsedagstävlingarna då man får extra XP till sin häst så det går mycket fortare att levla upp den. Det finns också lite gyllene hästskor runt om på Jorvik och från dessa så får man årets födelsedagsset så jag hoppas att ni passar på att ta dem samt att ni inte glömmer att använda värdekoden CELEBR8ION för att få något extra och den måste användas innan den 16 oktober!

Fira med oss!
Älskar årets set!

Jo, glöm inte att detta event håller på i 2 veckor så ha nu en riktigt rolig födelsedag på SSO och nu lämnar jag över ordet till Kelia!

Födelsedagseventet tycker jag (Kelia) är ett av de roligaste eventen som SSO anordnar. Så än en gång stort grattis till SSO på er 8-årsdag! HIPP HIPP HURRA! Jag ser framemot att vara med i de festliga aktiviteterna som ordnas och att ta del av de nya setet! Som Siri säger, glöm inte att använda koden för att ta del av lite presenter som SSO HQ vill ge tillbaka till oss! Samla dina vänner, fiender, ridklubb och anhöriga och bege er till festområdet. Inga sura miner, för här ska det firas i två härliga veckor! Så fort jag är ledig kommer jag att galoppera dit och vara med i allt roligt!

Vi ses nästa vecka med en ny uppdatering! Allt gott! :-)

Puss & kram
och

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween