Curly hästar!


Curly hästar!

Idag kommer vi att få en ny hästras till SSO! Och den ras vi får är en Curly häst! Titta så fina de är! Som vanligt så är det alltid lika svårt att välja vilken färg man vill ha, och för min del så har jag redan beslutsångest och jag har redan men massa andra raser som jag behöver köpa före denna! Men om ni inte har sett trailern på SSO's youtube kanal så kommer jag att länka den här!

Bildresultat för curly horse trailer
https://youtu.be/oL0bpH1ByaA

Och sen har jag också märkt av att folk klagar på att saker och ting kostar i spelet och ja det ska göra det, för att det är fantastiska människor på SSO som lägger fruktansvärt mycket med tid på att göra ALLT som i hela spelet. T ex hade de inte behövt släppa denna fina hästras som kommer ut idag för att de kommer att kosta mycket med SC, uppskattningsvis så skulle jag tro att de går på ca 700 - 800 SC (de kan kosta ännu mer) eftersom det är ganska många som har jobbat med att få ut denna hästras.

Och ska man jämföra med andra spel såsom t ex The Legend of Zelda, Assassin's Creed, Kirby, Yoshi, Super Mario Odyssey m.m. så är detta FÄRDIGA spel när de släpps, och DÅ får man BETALA MINST ca 600 - 700 kr för spelen, och dessa spel tar FELRA ÅR att göra och det är MÅNGA som lägger ned hela sin SJÄL och HJÄRTA för att vi spelar ska få en bra upplevelse som möjligt! Sen har många av dessa spelföretag upptäckt att vi som spelar spelen vill ha mer innehåll i spelen och gör då något som kallas för DLC för att täcka upp det spelarna vill ha och då får man lägga ut kanske yttligare ca 200 kr och helt plötsligt så har du betalat ca 800 - 900 kr för BÅDE SPELET OCH DLC!

Med detta sagt så tycker jag av alla spel som jag spelar/spelat så är nog SSO ett av de billigare spelen EVER, med tanke på att man får jättemycket när man är Star rider och att man får 100 SC i veckan, ja visst det finns många som inte har råd med Star rider, men om man kanske sparar lite pengar och köper sedan Lifetime så kommer det att vara värt dom pengarna, så jag hoppas nu att ni slutar att tjata/gnälla om att saker och ting kostar. Kom också ihåg att SSO är en ARBETSPLATS där det är många personer som jobbar för att FÅ EN LÖN och att vi spelare ska FÅ innehåll till spelet!

Det var allt från mig denna vecka och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween