OMG Skördebygden!


OMG Skördebygden!

Hej och välkomna till detta försenade blogginlägg, då jag har haft mycket att göra i IRL så har jag råkat glömma av att det var min vecka så nu försöker jag göra det bästa jag kan av situationen! Och jag måste bara få säga att åter igen så har SSO gjort ett fantastiskt jobb! De har äntligen uppdaterat Skördebygden! Och det har blivit så fint! Love it! Självklart så har de saker som byggnader och andra smådetaljer som de inte har hunnit med att fixa men det kommer! Men för stunden så tycker jag att vi spelare ska passa på att njuta av den fina grafik som har kommit till Skördebygden!

Utforska det uppdaterade Gröndal!
Gröndal, obs! Bilderna tillhör SSO!

Epona har aldrig sett bättre ut!
Fort Maria

För utom det vackra Skördebygden så var det många som önskade att dressyrarenan från Öppet hus skulle komma tillbaka, er önskan blev hörd och den går att hitta på den stora arenan bredvid Jorvikstallet. Dock så kan man inte göra questkedjan för Öppet hus utan det är bara tävlingsbanan som är på återbesök och arenan kommer att vara tillgänglig fram till den 11 september så passa på att rida där så mycket ni kan!

Och James, James... Våran älskade giriga James har blivit turistminister så han tycker sig inte ha mer tid för stallsysslor eller dagliga lopp så han har lämna över det ansvaret till Sindra, men det är väl kanske lika bra att han har gjort det. Men då James har lämna bort dessa uppgifter så vet vi inte vad han riktigt kommer att hitta på härnäst så det är bara att hålla i hatten och hålla hårt tag om våra pengar! ;P

Så det var allt jag hade för denna vecka och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vi får bege oss till Pandoria!

Hemligt uppdrag

Halloween