Välkomna till nya Gyllenåsarnas dal!


Välkomna till nya Gyllenåsarnas dal!

Säg hej och välkommen tillbaka till Gyllenåsarnas dal! Äntligen har detta område fått det förtjänade lyftet som länge har behövts, är super glad att SSO äntligen har uppdaterat GÅD då det var det första området att öppna efter Silverglade. Jag har alltid tyckt om GÅD men då man inte har haft några uppdrag att göra där så har man inte riktigt haft en ursäkt för att vara där, vilket jag tycker har varit synd men nu när terrängen är äntligen uppdaterad så hoppas jag att jag kommer vilja spendera mer tid här som i övriga spelet. 

Var dock inte oroliga att byggnader och andra detaljer inte har fått en uppdatering än, det kommer och vill ännu en gång trycka på att det tar tid att göra om saker i spelet samt att de alltid släpper nya saker med varje uppdatering så ha tålamod så kommer allt att lösa sig, men tills dess att detta sker så tycker jag att ni ska passa på och njuta av den vackra grafiken vi har i GÅD nu.

Gyllenåsarnas Dal har aldrig varit vackrare!
Titta så fint det har blivit!! <3

Nog pratat om GÅD för stunden, så hoppas jag att ni har det kul nere på Fort Pintas strand! Som sagt är Tim Hooper tillbaka med sina galna upptåg så jag tror att det är bäst om vi spelare håller ett litet öga på honom, vilket är något som jag behöver verkligen göra då jag inte minns hur mycket med rykte jag har med honom... Men i alla fall så har ett av jorviks coolaste band Miscreants släppt ett nytt album så har man som jag inte hunnit dit än så är det bäst att passa på med det snarast då detta kommer att stänga den 28:e augusti och då dröjer det ett helt år innan vi får göra detta igen.

Men nu när GÅD äntligen har fått sin förtjänta uppdatering så hoppas jag på att snart att det är Skördebyggdens tur att få den efterlängtade uppdateringen med tanke på att detta område öppnades efter GÅD så jag ser fram emot med stor spänning på det lyftet som Skördebyggden kommer att få! Men som alltid så är det en framtida uppdatering och på tal om uppdatering så längtar jag redan efter vad som kommer redan i dagens uppdatering, ska bli intressant att se vad Madison har att säga och butiken Purple Pony har fått en ny leverans med kläder så glöm inte att kika in på SSO och se!

Nu har jag banne mig surrat färdigt, men en liten sak innan jag avrundar och det är att både jag (Siri) och Kelia ska iväg tillsammans på semester nästa vecka så jag vet inte riktigt om vi hinner skriva något nästa vecka så se fram emot veckan därpå, så vi hörs näst nästa vecka!

Puss & kram 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween